
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz reklamacji towaru
Wypełnij formularz reklamacji towaru i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację towaru prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
OXMO Sp. z o.o.
Aleja 600 lecia 45 lok. 5
96-500 Sochaczew
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij Formularz odstąpienia od umowy sprzedaży i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
OXMO Sp. z o.o.
Aleja 600 lecia 45 lok.5
96-500 Sochaczew
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Poniżej znajdują się formularze do pobrania:
- Formularz reklamacji towaru
- Formularz reklamacji świadczenia usług
- Formularz odstąpienia od umowy sprzedaży
- Formularz odstąpienia od umowy świadczenia usług
- Pouczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży
- Pouczenie o odstąpieniu od umowy świadczenia usług

